vineri, 6 august 2010

Vineeeeeri!

Dap, in sfarsit este vineri. O parte din mine astepta weekendul, iar o parte nu. Pai uite de ce: asteptam ziua aceasta pentru ca astazi plec cu gasca la munte. Urmeaza un weekend de distractie. Cealalta parte din mine, aceea mai cu capul pe umeri, spune ca weekend la munte = bani multi cheltuiti, iar acesta nu este cel mai potrivit moment, mai ales ca in 20 august plec in concediu prin tarile calde. Da, in sfarsit o sa vad Praga si Amsterdam, iubirile mele. Totusi, vorba lu' mami, daca nu cheltui acum bani pe distractii, cand sa o fac, cand o sa am casa si familie de intretinut?!
Ei bine, urmandu-i sfatul am decis: mergem la munte, desi vroiam sa-mi dedic acest weekend unei iesiri cu cortul. Dar am lasat-o balta. Desi acum o saptamana toata lumea vroia cu cortul, se pare ca peste noapte zana maseluta le-a scos la toti maseaua de minte si nici unul nu mai judeca cum trebuie, adica toti au vrut la cabana., ca doar nu poate trai nimeni fara baita si apa calda timp de trei zile. Dooh!
M-am resemnat si am ales varianta unei cabane inchiriate pe undeva prin judetul Covasna, intr-un varf de munte. Din cate am inteles, nici unul dintre noi nu stie sa ajunga acolo. Stim doar ca drumul este foarte prost, dar toti avem jeep-uri si ne permitem sa trecem prin hartoapele patriei. Zona in care o sa mergem este cea din poza de mai sus. Draguta zona, nu am ce comenta. Numai ca va trebui sa imi ofere ceva mai mult decat un peisaj mirific, ca sa ma faca sa uit de anularea iesirii cu cortul.
 Ma intreb daca in aceste 3 zile de stat pe acolo, o sa mai facem si altceva decat gratare, carti, bautura, gratare, carti... Ups, ma repet. Deci doar atat o sa facem?? Vai de mine. Suntem niste oameni atat de sedentari. Ma uimesc cum inca ne mai putem misca, mai ales ca facem treaba asta aproape in fiecare weekend.
So, that's the and of my journal for today.
Smell you later, cam in 4 - 5 zile (dupa ce imi revin)
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu