luni, 9 august 2010

Luuuuni!

A venit si ziua de luni. Asa as fi vrut sa nu se termine weekendul, dar din pacate inca nu s-a descoperit formula opririi timpului in loc.
Pana atunci, pot spune ca m-am bucurat enorm de aceste 2 zile si o seara de vineri pe care le-am petrecut la munte (chiar in  middle of nowhere) cu 'gasca de la bloc'. Locul in care am ajuns, a fost cea mai superba locatie unde ne-am petrecut sfarsitul de saptamana ever. Cabana superba, o familie de nota 10+ si peisajul... absolut mirific.Deocamdata atat. Nu de alta dar ar trebui sa ma apuc si eu sa misc cate un alta pe la munci. Ceva poze, poate mai tarziu.

Later edit (14:54):
Este atat de cald la munca. Nu sunt in stare de nimic. Sunt atat de obosita si fara chef, de parca as fi venit dintr-un concediu de 2 saptamani. Apai daca acum ma vait asa, ce ma fac cand ma intorc din adevaratul concediu? Of, abia astept sa plec. 20 august. Mai este putin. Oricum nu stiu exact daca in 20 este plecarea. Poate 21 sau 22, depinde cum terminam cu munca.
Budapesta, Praga, Breman, Marea Nordului (macar asa o sa vad si marea, chiar daca nu o sa ma balacesc asa cum trebuie si nici plaja nu o sa fac cum as vrea) si Amsterdam. Acestea sunt marile opriri din concediul meu. Nu mai am rabdare. AMR 11 zile. Can't wait :) Pin It

Un comentariu:

  1. ce fain de tine....apropo bun sfat ti-a dat mami....
    poate.. kndva o sa plec si eu in asa vacanta..pana atunci... eu pe 20 ma duc sa o iau pe mami meu de la Baneasa
    ma bucur pt tine, bafta

    RăspundețiȘtergere