joi, 27 septembrie 2012

Sa-mi fie rusine!

Deci, eu inca nu stiu cum s-a terminat seria Harry Potter! Nu stiu daca a murit sau nu, daca a ramas cu vreo gagica din film or ba, daca a reusit sa-l omoare pe "cel al carui nume nu-l pronuntam" sau daca nu, caz in care mai urmeaza vreo parte si eu inca nu am aflat. Cum de mi-am permis asta?! Bine, dramatizez putin, dar avand in vedere ca sunt o mica fana a seriei si ca am urmarit toate partile de cum au aparut (chiar si la cinema!) inca nu inteleg cum de mi-a scapat tocmai aceasta ultima parte? Am avut o tentativa mica in al viziona, ce-i drept acum vreo 10 -11 luni, cand mi-am benoclat ochii la un TS prost filmat si prelucrat, dar mno.. dorinta de a vedea ce se intampla cu Harry era mare. De fapt nu atat de mare, avand in vedere ca am vazut doar primele 20 - 25 de minute, restul ramanand pana in ziua de azi un mister...
Se arata un weekend linistit, asa ca imi voi rapi 2 ore din multele ore de plictiseala ca sa ma uit.
Sambata, ca duminica sunt abonata la hot-dogii de la Ikea dupa care salivez de ultima oara cand am fost la capitala si nu am mancat pentru ca nu aveau. Va dati seama?! Nu aveau hot-dogi!! Oooh boy, ce stire..












PS: NU vreau spoilere!!! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu