duminică, 9 septembrie 2012

Fashion Wishlist - Available Only During The Autumn 2012

Ca tot am avut un Summer Wishlist, ar cam fii cazul sa inaintez un wishlist si pentru noul sezon, nu de alta, dar poate sa sesizeaza careva si-mi face surprize.
Din tot ceea ce insir mai jos, doar articolele din primele 2 poze imi lipsesc, restul sunt doar capricii si mici bucurii ce sper ca mi le voi face in curand. Si hai sa recunosc, am ce-i in prima poza, dar mai vreau!!! :D
















 
Am toate ciudateniile de curele, dar din pacate acest model nu se numara printre ele. Ce-i mai dureros e faptul ca acum vreo 3 zile am avut nevoie, dar am improvizat ceva si tot am iesit bine. In fine, vreau ca-i faina.















 
Dupa cum probabil v-ati dat seama, nu sunt fanul tocurilor. Tenesii sunt cei mai buni prieteni ai mei. Dar.. chiar daca dulapul meu e plin de chestii sport (haine, papuci si toate cele) cum sa nu adori o asa pereche de pantofi? Culoarea mea preferata (culmea, nu am nici un articol vestimentar in nuanta mea si o numesc preferata), toc nu foarte inalt si lucrul cel mai impotant: pot fii purtati la blugi! Oooh boy, I love it!















 
Baietoiul din mine normal ca iese si urla ca vrea si el ceva: o pereche de tenisi, ca doar ceea ce are deja nu-i ajunge. Oricum, tenesii si blugii nu sunt niciodata de ajuns! That's a fact!!











 
Ca tot e toamna si se poarta "culorile pamantului" nu mi-ar strica nici asa ceva, chiar daca o sa zaca in dulap in cutie cativa ani pana sa ma prind ca nu as purta asa ceva. Sau as purta, ca merg la blugi..














 
Ca tot nu ma satur de capitolul papuci, sa fiu sincera nu ar strica absolut deloc cateva (muulte) perechi de asa ceva. These kind of flat shoes that makes me fall in love of autumn (in general urasc toamna, ca dupa ea stiu ca vine iarna si urasc iarna!!)















 
Si din nou pe lista vin cizmulitele pe care inca nu am reusit sa le indes in dulap. Imi plaa, le ador chiar, culoarea-i superba iar la fustite/rochite arata foarte bine. Poate in viitorul apropiat..














 
Cele cateva zeci de genti pe care le am nu imi sunt de ajuns. Cu toate astea, port doar una, dar niciodata nu as refuza asa ceva..











 
 ...sau asa ceva









 

Oare de ce ma machinui cu atatea poze?? Pe scurt: o noua colectie de genti m-ar satisface.








 

Sa nu uitam de combinatiile care ma inspira in zilele in care am chef sa intoarca lumea capul dupa mine..

























Aaa da, era sa uit. Am unul pe gri si unul pe negru, dar vreau unul si pe culoarea asta:
















Aaa si inca ceva. A new haircut looking like this:
















Madrugada - On your side
    

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu