vineri, 21 septembrie 2012

Recunosc..

Doamne cat am putut sa somez in ultimul timp! Si cate am sa va povestesc.. Inca sunt putin aeriana din cauza lipsei somnului din ultimul timp, dar sper sa recuperez weekendul acesta si undeva pe duminica sa revin cu update-uri, ca Slava Domnului am destule.. Ooops, sau nu.. Maine seara sanse mari sa ajung la "Noaptea devoratorilor de publicitate", asa ca nu cred ca voi aduce noutatile la zi nici in urmatoarele perioada.. Iar de la munca nu prea voi avea timp. Primele 2 zile din sapataman ce urmeaza voi fii super bizi ca vine revista de la tipografie, urmatoarele 2 zile voi avea audit (iooi, nici nu va imaginati ce dor imi era - si asta-i auditul de care ma ocup eu, ca din pacate doar eu stiu care-i treaba), iar vineri o sa fiu atat de obosita incat cel mai probabil abia voi fii in stare sa leg doua fraze. Intre timp m-a prins si controlu' vietii fara bilet. Of, trebuie sa va povestesc cum am iesit din incurcatura..
La munca bag cat e ziua de lunga rock fm (online, cu castile la laptop, ca nu toata lumea-i fan). Mi-am facut o lista cu cateva melodii ce le-am auzit si-mi plac.. Ma chinui sa aduc lista aia acasa de cateva zile bune, dar mereu o uit pe birou. Doar 3 melodii mi-am adus aminte, una-i pe facebook, una-i prea hard si una-i de bagat somn pe ea.. Trebuie sa caut altceva sa va pun in seara asta..Hmmmm..
Pana una alta, voi incerca sa revin cu update-uri cat mai repede (poate moare careva de nerabdare, nu de alta.. :D) Va mai tin doar putin in suspans.. Sa nu ma uitati :)
Intre timp m-am hotarat.. Melodia ce am share-uito pe facebook ajunge si aici.. E prea faina ca sa o ignor. Repeat scrie pe ea.. Cat e weekendul de luuung!!

HIM - In joy and sorrow
    
  Pin It

Un comentariu: