duminică, 9 septembrie 2012

Essaouira, Maroc


Essaouira, Maroc
Oras pe coasta Atlanticului ce la anul ne va fii destinatie de vacanta. Aproape 4600 de km de strabatut cu masina in mai mult de 45 de ore, dar mult mai putin cu avionul, cu tot cu escala la Paris sau unde o fii.
Acum ceva timp am scris cateva cuvinte despre Casablanca si am marturisit ca mi-ar placea sa ajung pe acolo. Desi visele mele pline de entuziasm s-au spulberat in momentul in care niste prietenii ce au fost pe acolo ne-au povestiti din aventura lor ca nu prea ai avea ce vede, Casablanca inca se afla pe lista mea, iar la anul cu putin noroc o voi bifa, ca dor voi fii prin zona..
Pe lista cu must see se afla Marrakesh, care am inteles ca merita vizitat.
Bine, toata acea zona merita vizitata si din alt motiv, motiv ce nu-l voi face public, cel putin nu deocamdata ;) 
Chiar de nu ma voi bucura de plaja, ca te taie aia pe acolo de indraznesti sa faci asta (glumesc, nu-i chiar asa... sper), voi savura fiecare minutel in care-mi voi purta pasii pe acele meleaguri. Merita cu varf si indesat.. Acum sper sa nu intervina alte chestii si sa nu ajungme pe acolo, desi treaba e batuta in zeci de cuie.













Cei ce ajung sa citeasca aceste randuri si au fost pe acolo, nu mi-ar strica cateva idei, sfaturi si planuri de bataie pentru ce merita vizitat.. Multam.

Pin It

2 comentarii: