vineri, 15 aprilie 2011

Raindrops keep fallin' on my head...

Afara ploua. Nimic nou as putea spune. Asa se arata vremea dincolo de geamul aburit al biroului de cateva zile bune. Dar nu ma descurajez, este abia inceputul (inceputului) sezonului cald si stiu ca in concediu o sa am parte de soare si caldura. Apropo, s-ar putea sa bucur de minunatiile Greciei mai repede decat as fi crezut. Mai exact, prin iulie. Stiu, sunt oarecum dezamagita. Nu am timp sa ma fac piesa pana atunci :))Dar lucrez din greu la asta si poate reusesc. Dar mai piesa as fi in septembrie :D
Asadar, cum dau pe aici din ce in ce mai putin (in sensul ca scriu rar, ca de intrat pe blog intru zilnic - doar pentru a vedea actualizarile blogurile 'urmarite'), m-am hotarat sa parasesc incet-incet terenul de joaca si sa ma retrag in cochilia mea. Nu mai am aceeasi tragere de 'mana' sa scriu si parca nici chef sa-mi insir povestile mele de zi cu zi pe aici...
Cred ca de la vreme mi se trage, asa ca tac si ma mai gandesc la asta peste weekend (la un pokeras) :D
PS: Weekendul trecut a fost de nota 10+ (multumiri scumpilor mei prieteni)
...they keep fallin' Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu