vineri, 1 aprilie 2011

1 Aprilie... 2011

Conform wikipedia: "Una din numeroasele explicaţii ale acestei tradiţii este următoarea: în anul 1564 regele Carol al IX-lea al Franţei ar fi mutat serbarea Anului Nou de pe data de 1 aprilie pe data de 1 ianuarie. Întrucât la vechiul An Nou (1 aprilie) se obişnuia să se împartă cadouri, s-a continuat împărţirea de cadouri şi după anul 1564, dar sub forma unor farse şi glume nevinovate."
Poate multi stiu de unde provine tradiatia asta, dar sunt sigura ca si mai multi habar nu au ca 1 aprilie, pe langa ziua pacalelilor, mai este si ziua pasarilor. Nu stiati, nu? Ei bine, aflati ca pasarile au si ele o zi a lor. Ziua Pasarilor, sarbatorita in 1 Aprilie, este o traditie romaneasca ce dateaza din perioada interbelica, fiind reinviata in 1993 la initiativa Societatii Ornitologice Romane.
Acum ca am aflat 2 lucruri noi, pot trece la prostioarele mele...
Este ora 10:30 si inca nu am incasat-o de la nimeni :D Sunt mandra ca ma tin tare. Anul trecut am cazut in plasa colegilor care au facut numeroase glume inca de la prima ora. Dar ziua abia a inceput. Mai este mult pana la 5 jumatate cand plec.
Pana atunci, sa aveti parte de un 1 aprilie prietenos si un weekend pe masura! Pin It

2 comentarii:

  1. no, cu ocazia asta am aflat si eu semnificatia acestei zile :) si .... pana la urma, ti-ai furat-o astazi? :) weekend fain

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai.. nu. Dar am avut grija sa fac eu glume.. nesarate :))

    RăspundețiȘtergere