marți, 22 iunie 2010

Dupa 3 saptamani

Nu am mai scris nimic de aproape 3 saptamani. Cred ca pur si simplu nu am avut ce sa scriu, desi s-au intamplat destule. Sau mai bine zis am dus lipsa de acea chemare de a scrie, cred... Au fost 3 saptamani in care parca nu am fost eu, 3 saptamanin in care am umblat peste tot, numai pe acasa nu am stat, probabil de aceea nu mi-am permis sa fiu eu. Am fost in weekend la Bucuresti. Ciudat sentiment, desi m-a incercat doar putin, la inceput. Astazi in schimb am revenit la vechea eu. Aceeasi Vama, aceleasi ganduri, sentimente, trairi, emotii... Nimic nou. Starea aia jalnica de nostalgie a fost la ea acasa astazi, si vad ca este in continuare. Straniu, pentru ca ma bucuram ca mi-am revenit. Dupa 3 saptamani mi-am dat seama ca am revenit la viata mea de zi cu zi...
Of... daca timpul s-ar da inapoi, as schimba atatea... Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu