marți, 1 iunie 2010

Cea mai placuta amintire: copilaria!

Este 1 iunie. Ziua copiilor. Tin minte ca abia asteptam ziua aceasta ca sa ma bucur de cadouri si de portia de joaca ce dura cat era lumina afara, caci eram gratiata de scoala in aceasta zi. Vremuri minunate, nu ca in ziua de azi... Cine nu isi aduce aminte de leapsa, fata-'scunselea, lapte gros, 1 2 3 la perete stai, flori fete si baieti, tara tara vrem ostasi... papusile barbie, masinute... cum sa uiti lucrurile astea? Ele ti-au marcat copilarie, si intr-o oare care masura te-au definit pe tine, cel ce astazi te prezinti ca un adolescent sau chiar adult. De ce am spus mai devreme ca "nu ca in zilele noastre"? Pai hai sa facem un rezumat scurt: Te uiti pe strada. Ce vezi? Pe langa oamenii maturi ce trec pe langa tine cu mintea plina de problemele zilnice si cu gandul zilei de maine, mai vezi copilasi de 3 - 8 anisori si... adolescenti de 18 - 19 ani. Adica asa par toti. Am sarit peste pragul de 10-16 ani. Nu mai exista asa ceva. Din punctul meu de vedere. Este plin de pitzi si de baieti de baieti. Unde-i inocenta aceea care odata ne caracteriza? Unde-i naivitatea cu care paseam in viata? Unde sunt toate acestea? Se mai joaca oare careva fata-'scunselea? Pe la mine prin cartier nu, poate pe la voi.... La mine prin fata, toti pusti ies cu hainele de duminca, care mai de care mai tare, fumeaza si vorbesc de sexul de azi-noapte. Ma refer la copii de 14 - 15 ani! Doamne parca as fi maica'mea :)) Hai sa trecem peste. Oricum ar fi, este copilaria noastra, de care intotdeauna o sa ne amintim cu drag.
Cu toate ca nu m-am bucarat foarte mult de toate jocurile copilariei, am gustat cate putin din fiecare si am fost un copil fericit, care acum ar da orice sa mai fie pusti macar o zi. Sa uit de problema, sa ma joc, sa ma certe mama ca sunt grea de cap la problemele de la matematica, sa-mi fac temele...
Ramanem cu amintirea, caci aceasta este singurul loc in care vom putea fi intotdeauna ceea ce am fost! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu