vineri, 25 iunie 2010

Desculta prin ploaie

Afara rasare soarele. Da, chiar daca este ora 12:00, rasare soarele. Pentru prima oara dupa multe zile il vad. A stat ascuns. Am avut parte doar de nori si ploaie, iar acum cred ca a venit momentul sa zambim si soarelui, desi nu o sa stea foarte mult cu noi.
Chiar daca timpul mi-a fost prielnic, nu am facut nimic.
De ceva vreme tot vreau sa alerg prin ploaie, desculta cu o rochita vaporoasa, cu parul despletit.... Doar picaturile unei ploi calde de vara vreau sa le simt pe piele. Sa ma desfat din gustul dulceag al apei de ploaie, sa simt ca sunt libera, ca zbor... Pe o campie, pe asfalt, la munte, la mare, oriunde numai sa ma pot simti libera, zburdand hai hui ca si cum nimeni nu m-ar vedea, ca si cum as fi singura fiinta din tot universul. Sa-mi vad reflexia in apa limpede ce se aduna in baltile de pe trotuare, sa ating frunzele copacilor iar picaturile sa se intensifice, sa vad o raza de soare cum apare razlet in fata mea si lumineaza ceva nesemnificativ, dar de o splendoare nemaintalnita, sa fiu doar eu, dar totusi tu sa ma tii de mana.Vreau toate astea, si mai vreau sa nu o fac doar o data sau de doua ori, ci de nenumarate ori, iar de fiecare data sa simt aceeasi placere nebuna de a alerga desculta prin ploaie. Pin It

Un comentariu:

  1. Si eu ador sa merg desculta prin ploaie! Vara asta cred ca am facut-o de cel putin 10 ori! Si la mare, si pe strada, si la munte! Ador sa mangai cu talpile iarba uda, baltile calde, noroiul, nisipul, orice s-ar nimeri.. senzatia hainelor ude,care se lipesc de corp.. libertatea si fericirea pe care le simt cand stau in ploaia calda de vara cu picioarele goale!

    RăspundețiȘtergere