duminică, 15 decembrie 2013

Când seara se lasă..

Ador serile de sâmbătă când se lasă liniştea în jurul meu, când îmi adun toate gândurile şi le bag într-un sertar pe care-l încui ca mai apoi să arunc cheia cât pot eu de departe, acele seri în care mă desprind de tot şi de toate şi trăiesc în lumea mea perfectă. Acolo sunt doar eu şi el...

"Am să intru-n tine ca marea-n cort
Am să intru-n tine şi-am să cad în gol
Tremur tot şi îmi vine să plang
Cum să ameteşti de la un sărut?
Limbile noastre dansează pe cer
Iubito, tu-mi dai mult mai mult decât cer
Sânii tăi arşi îmi strivesc inima,
Iubito, unde duce iubirea ta?"


Lumină difuză, melodiile lui încet cât să-mi gâdile uşor urechile, închid ochii şi cânt fiecare vers, trăiesc fiecare vers, fiecare emoţie..
Nici nu mai ştiu momentul în care a început să-mi placă muzica lui.. Ba nu, mint, ştiu perfect!

"Să fac dragoste cu ploaia,
Să fac dragoste cu vântul,
Să fac dragoste cu cerul,
Să mă-ntind pe tot pământul."


Întotdeauna ştiu ce vers am nevoie să aud, ce emoţii simt că trebuie să trăiesc că să-mi alimentez starea, indiferent de natura ei. Şi da, absolut de fiecare dată zâmbesc.

"A fost o vreme când nu mai credeam că iubirea e altceva decât pretext pentr-un roman
Acum zâmbesc, nu pot să cred, iubirea face duş şi eu întins astept.." 


Am crescut iubind pe melodiile lui, am trişat, am plâns, am râs şi-am făcut promisiuni. De fapt şi acum iubesc, trişez, plâng, râd şi fac promisiuni cu aceleaşi versuri în minte. Doar că acum le percep altfel. Timpul să fie oare vinovat?

"Voi ce acum mă ascultaţi
mai meditaţi şi nu uitaţi
că-n dragoste indiferenţa-i cea mai grea
cu fiecare despărţire
o stea din cer se va desprinde
iar eu voi ştii ca aţi făcut greşeala mea" 


Am atâtea versuri în minte dar atât de puţine cuvinte. Le trăiesc, nu le povestesc; le simt, nu le explic..

"În ochii tăi râde marea
În ochii tăi e ninsoarea
În ochii tăi este soare
În ochii tăi este zarea"


Seara mea specială se apropie de final. Sunt obosită. Zâmbesc de mai bine de trei ore, dar ştiu că mi-am facut plinul de fericire..

"Ne amestecăm trupurile-n noapte
Ne amestecăm pân-ajungem şoapte
În Limba ta o şoaptă vreau să ajung
Să ma topesc..." 


Mereu în gândul meu










 


Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu