luni, 20 decembrie 2010

Visez la vise marete!

Hai sa mai adaug cateva chestii pe lista "must do before... you know"
Mai trecem 3 tari: Scotia, Irlanda si SUA.
Nu-mi cereti detalii ca nu stiu. Dar hai totusi sa incerc sa explic de ce. Irlanda... becouse I love irish rock, and irish cream. Trebuie sa vad tara care gazduieste aceste 2 minuni. Sa nu uitam si de filmul "PS: I love you". S-a filmat pe meleagurile Irlandei. Absolut superb.
Scotia am inceput sa o ador datorita peisajelor si a accentului funny. Un must see in Scotia este lacul Loch Ness si bineinteles Highland Games. Ce tare trebuie sa fie.
SUA... Chiar trebuie sa dau detalii? Banuiesc ca este clar de ce vreau sa ajung acolo. As vrea sa pasesc in oricare stat din toate cate are. 48 parca, nu? Sau 50?? Google it.. 50, dintre care 48 sunt state continentale învecinate. Vorba lu' Wikipedia. Stiam eu ceva cu 48 si 50. Nu foarte corect dar e ok. Sunt in standarde :D
O sa fie cam greu sa trec oceanul, dar nu imposibil. Asa ca deocamdata imi permit sa visez doar la Scotia si Irlanda. Ele sunt aici, la o aruncatura de bat.
Asadar, tineti-mi pumnii, poate reusesc la anu'. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu