luni, 20 decembrie 2010

I wanna fly, like a flying pony...

...but I can't! :))
I'm so weird! tra la la laaalala lalaala la la...
Povesteam eu acum vreo 2 - 3 saptamani ca as vrea sa fac o listuta catre Mos Craciun, dar nu am mai apucat, iar acum este cam tarziu, nu are timp sa ajunga pana in Laponia, si probabil atelierul lu' Mosu' deja s-a inchis. Sau stai asa... in filme spiridusii muncesc pana in 24... asadar mai am sanse.
Ei bine, here we go:
"Draga Mosule. Sper sa nu fie foarte tarziu si sa apuci sa imi indeplinesti dorinta de a le aduce celor dragi mie cate ceva.
Pentru mami meu as vrea o pereche de cizmulite dragute, imblanite. Si o geaca mai groasa, ca cea pe care o are s-a stricat.
Pentru tati meu as vrea... as vrea... nu stiu. Oare ce isi doreste? Inafara de bani pentru tigari :D Totusi as vrea sa-i aduci si lui o geaca groasa.
Pentru al meu fratior, o bicicleta nou nouta, care sa mearga prin cele mai mari hartoape, asa cum ii place lui.
Pentru catelul meu dulce, un papucel maaare, sa roada la el zile intregi.
Pentru prietenul meu, perechea de pantaloni de la Columbia, ce i-a probat si ii vin super, dupa spusele lui. Tu trebuie sa stii exact care, caci eu nu am fost prezenta la 'eveniment'.
Pentru cea mai buna prietena, as vrea sa pui o vorba buna ca sa ia examenul pentru carnetul de soferi. Si as mai vrea pentru ea niste napolitate Hanuta, stiu ca ii plac mult.
Pentru gasca mea de la bloc, as vrea sa-l aduci pe Jack, bunul nostru prieten, la bine si la greu. Dar as vrea ca Jack sa vina cu fratii si cu surorile lui. Si dulciuri pentru fete.
Pentru toti cei ce ma cunosc si nu se afla in scrisorica mea, cate o ciocolatica buna. Ma las pe mana ta.
Iar pentru mine... eu as fi fericita daca reusesti sa-i impaci pe ei.
Totusi as vrea o ciocolata Ritter Sport, cu ce vrei tu.
Cam atat. Te astept pe 24. Iti las prajiturelele si lapticul in locul obisnuit." Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu