joi, 15 iulie 2010

Odihneste-te in pace, alaturi de ingeri...

Inca sunt in stare de soc.
Stirea cu care m-am trezit ieri de dimineata a fost mai amara ca o cafea bauta in dimineata noptii in care nu ai pus geana peste geana. Vestea ca Madalina Manole s-a stins din viata pur si simplu m-a facut sa realizez ca situatia tarii in care traim este din ce in ce mai rea, daca si o celebritate a cazut prada depresiei, gandind ca nu mai poate face nimic. M-a deprimat si mai tare modul in care ne-a parasit... sinucidere...
Nu imi vine sa cred ca "fata cu parul de foc" la cei 43 de ani, cu un copilas de nici 2 anisori a ales sa nu mai lupte cu orice problema ar fi avut si a decis sa spuna adio lumii ce o indrageste inca din anii '90, persoanelor care au crescut cu muzica ei, celor ce au iubit, au dansat, au ras si au fost fericiti pe melodiile ei.
Unii spun ca a fost o lasa si a dat dovada de egoism renuntand la lupta grea ce o incerca.
Da, am citit ca se lupta cu o boala de inima, am citit ca in luna mai a fost internata din cauza aceasta, si deasemenea am citit ca in urma cu 3 saptamanai a mai avut o tentativa de sinucidere, dar cu toate astea nu sunt de acord cu ea. Nu asta era solutia... Nu inteleg cum dupa ani de zile in care incerci sa faci un copil, acum cand in sfarsit ti-ai indeplinit visul, iar baietelul tau are aproape 2 ani il lasi orfan de mama?!
Un mare semn de intrebare, la care nu vom primi raspuns niciodata.
La fel ca multi altii care acum imi impartasesc gandurile, am crescut cu melodiile ei. Adesea le ascultam la casetofonul vechi din camera parintilor.
Nu vreau si nu pot sa o judec. Ma doare ca a lasat in urma sa un sot si un copilas ce aveau nevoie de ea. Ma doare ca a ales sa puna capat asa. Ma doare si plang... Ii ascult melodiile si inca mai sper sa fie doar o gluma proasta... una foarte proasta. Nu are cum sa fie adevarat! Era o femeie fumoasa si implinita.
Pe toate programele vad stiri desprea ea, poze si melodii... Sa ma trezeasza cineva si sa imi spuna: "Buna dimineata, ai visat urat!"
Nu vreau sa o invinovatesc, nu pot, dar ii judec pe cei care pana acum 2 zile au uitat de existenta ei. Ii pun la colt pe cei care pana mai devreme nici nu mai stiau ce se intampla cu ea. Acum toti sunt mari fani. Si eu ma numar printre ei. Sa ne fie rusine ca am uitat o asa valoare si o asa voce.

...doar ea stie ce a fost in sufletul si in mintea ei.


 

Adio fata draga, fata noastra frumoasa cu parul de foc...
Odihneste-te in pace, alaturi de ingeri... Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu