vineri, 23 iulie 2010

99 de lucruri despre mine

♥ Deci, sunt la munci. Dar nu conteaza. Nu-mi contorizeaza nimeni orele state pe net in timpul serviciului, cel putin asa sper :)
Pe la mine prin birou sunt cam 35 de grade, si nu cred ca exagerez. Aerul conditional s-a stricat, iar alta metode de 'racorire' nu am. Exceptand usa si geamul deschise. Deja ma doare capul de la cat am stat in curent. Tocmai de aceea, postarea asta este un fel de greva. Nu muncesc, pentru ca nu am conditii, si nici chef. Asa ca m-am gandit la o leapsa mica ce consta in a gasi 99 de lucruri ma definesc. Ok, hai sa incepem:
1. am ochii albastri
2. satena
3. rebela
4. nonconformista
5. incapatanata
6. cateodata sunt enervanta
7. dar compensez prin romantism, atunci cand am chef
8. ascult Vama Veche
9. ador marea
10. m-am nascut la munte
11. am un catel frumos foc
12. am terminat REI
13. lucrez in domeniul in care am terminat
14. nu am masina
15. dar mai circul cu bicicleta lu' fratemiu'
15. iubesc
16. sunt iubita
17. stau cu parintii
18. dar vreau sa ma mut singura
19. am prieteni plecati prin tarile calde
20. imi place sa traiesc la cote maxime
21. imi place vara
22  vreau sa vad Amsterdam
23. si Praga
24. vreau sa invat sa inot
25. si sa cant la chitara
26. sunt curioasa
27. iar cateodata enervant de insistenta
28. urasc mirosul de ploaie cu praf
29. dar imi place sa ma plimb prin ploaia calda de vara
30. si mai mult imi place adierea calda de primavara
31. ma atasez repede
32. si ma plictisesc la fel de repede
33. insistenta
34. nu pot sa fac economii
35. habar nu am pe ce mi se duc banii
36. stiu doar ca obsesia mea sunt gentile
37. imi place sa mananc la fast food
38. si implicit nu imi place cum arat
39. incerc sa mai dau jos vreo 5 - 6 kg
40. imi place sa joc carti
41. dar nu ma omor cu cititul
42. stiu ca nu este o lauda, dar in general trisez pe la jourile de societate
43. sunt o plangacioasa
44. dar in schimb rad mult
45. vreau sa iau lectii de dans
46. si vreau sa-mi duc si jumatatea sa ia lectii de dans
47. vreau sa-mi cumpar masina
48. ador sa ies cu fetele in oras la o cafea
49. sunt harnicuta cand vrea
50. nu stiu sa gatesc
51. dar invat repede
52. sunt reprezentnt avon
53. imi place sa calatoresc
54. sa imi las amprenta prin fiecare coltisor in care merg
55. mi-ar fi placut sa fiu bruneta
56. si cu ochii verzi deschis
57. sau negri taciune
58. am blog
59. si pagina de facebook
60. si de hi5
61. imi place sa imi colorez unghiile cat mai ciudat
62. parfumul preferat este Coco Modemoiselle (Chanel)
63. ambitioasa
64. sincera
65. ca floare preferata as spune... floarea-soarelui
66. iar la film preferat... 'Just Friens' si 'If Only' si 'Love story' si... of doar unul trebuie!
67. prefer familia in fata carierei
68. desi nu vreau o familie pana nu am ce sa le ofer
69. vreau sa stau la casa, ca si pana acum
70. apartament la bloc.. poate doar sa experimentez 1 - 2 saptamani
71. imi place de Mircea Badea
72. dar rar reusesc sa stau treaza sa ma uit la emisiunea lui
73. ma consider creativa
73. visatoare peste masura
74. urasc prostia
75. si oameni ce se cred importanti
76. vreau sa mai merg la sala, dar nu mai apuc
77. imi este frica de batranei care miros ciudat
78. imi doresc sa castig la Loto 6/49 (oare ar trebui sa si joc?)
79. cand nu inteleg ceva dau search pe Google
80. deci sunt dependenta de internet
81. imi iubesc familia
82. nu pot sa adorm cand este foarte cald in camera, desi stau cu plapuma si in toiul verii
83. nu imi cunosc toti vecinii
84. mi-e frica de dentist
85. mi-ar place sa imi pun unghii false
86. si sa imi fac un tatuaj (am mai zis-o p'asta?!)
87. mai este mult pana la 99 ??
88. as vrea sa invat germana
89. si sa fac ceva cursuri de comunicare
90. am talent la desen
91. si ma descurc bine cu programul office
92. imi plac diminetile
93. sunt fascinata de astronomie
94. si mi-ar place sa ajung in spatiu
95. melodia mea preferata este 'Dragostea' de la Vama Veche
96. ascult mereu muzica pe repeat (stiu, enervant)
97. imi plac joculetele de pe Facebook
98. ma mir ca am reusit sa ajung pana aici
99. pot fi o prietena de nota 10, daca imi dovedesti ca meriti!

Finally ajung sa o spun si pe asta: trebuie sa dau leapsa mai departe, asa ca Aletzsa pune-te pe scris. Pin It

2 comentarii:

  1. wow..ai reusit..desi ai trisat pe alocuri...no...hai sa incerc si eu. pup
    si apropo. 99 e adevarat:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ♥ toate sunt adevarate. merci pentru 99 :*

    RăspundețiȘtergere