duminică, 6 februarie 2011

Buna ziua a 3-a oara.. in acest an

Adesea uitam compromisurile ce le fac cei apropiati pentru noi. Suntem umili, nu ridicam ochii din pamant, dar totul parca ni se sterge din memorie odata cu trecerea timpului.
Eu.... eu am uitat.
Acum hai sa zambim. Este duminica si chiar daca maine incepe o noua saptamana de munca, tot trebuie sa zambim si sa radiem de fericire.
Asadar, eu ca sa zambesc si mai 'larg' imi iau jumatatea si mergem la o prajitura. La o cofetarie, asa cum se mergea pe timpuri.

PS: Ma intreb de ce nu mai sunt in stare sa scriu randuri intregi asa cum faceam odata? Oare pentru ca sunt prea fericita, si fericirea nu imi da acel feeling de a scrie vrute si nevrute? Pai oare nu tocmai fericirea trebuie sa fie 'vinovata 'pentru asta? Oare sunt eu to weird?

PSS: I'm bored, so, have a nice and easy week! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu