luni, 7 februarie 2011

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu stiu cand, cum si de ce dar m-am indragostit.
Nu de viata, pentru ca viata o iubesc cu toata fiinta mea, ci de jumatatea mea.
Se spune ca dragostea adevarata dureaza 3 luni. Ei bine, noi avem 3 ani, 1 luna si 17 zile, dar iubesc ca in prima zi. Cu cat trece timpul ma simt tot mai legata de cel ce "ma streseaza" zi de zi. Simt din ce in ce mai mult cum imi doresc sa fiu a lui pentru toata viata. Sunt multumita de ceea ce am, sunt multumita de viata mea si sunt extrem de fericita. Zambesc... zambesc singura. Pe strada, in casa, la birou, eu zambesc. Mi s-a tiparit pe fata un zambet de om satisfacut (chiar tind sa cred cateodata ca persoanele din jurul meu ma cred trilulilu).
Cat de bine este.... Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu